Home / Egyéb / A Pest Megyei Kormányhivatal Nagykátai Járási Hivatalának tájékoztatója

A Pest Megyei Kormányhivatal Nagykátai Járási Hivatalának tájékoztatója

Tisztelt Ügyfeleink!

 

A múlt év december 8-án megnyitott nagykátai Kormányablakban  (Nagykáta, Dózsa György út 3.) kibővült feladatkörrel –  a korábbi okmányirodai feladat-és hatásköröket is ellátva – várjuk Tisztelt Ügyfeleinket.

Felújított, akadálymentes, korszerű épületben, a mai kor követelményeinek megfelelő ügyfélszolgálati irodahelyiségben, felkészült ügyintézők segítségével intézhetik ügyeiket.

A kormányablakokról szóló 515/2013. (XII.30.) Korm. rendelet alapján 2016. január 15-étől már 608 ügykörben tudnak egy helyben ügyet intézni illetve 15 ún. kiegészítő szolgáltatást igénybe venni.  Az ügyek egy része azonnal intézhető (pl. lakcím, személyi igazolvány, útlevél, forgalmi engedély, vezetői engedély), más részük továbbításra kerül a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező szervhez, az ügyek  harmadik csoportjában tájékoztatást tudunk adni.

Korszerű ügyfélhívó berendezés segíti az érkezési sorrend tartását.

Soron kívüliséget biztosítunk azon ügyfeleink részére, akik elkészült okmányért vagy ügyfélkaput nyitni jöttek.

Amennyiben szeretnék elkerülni a várakozási időt, lehetőségük van időpontfoglalásra az elektronikus központi időpontfoglaló rendszerben. Felhívjuk a figyelmüket, hogy a https://idopontfoglalo.kh.gov.hu honlapon történő időpontfoglaláshoz ügyfélkapu megléte szükséges.

A Kormányablak nyitvatartási ideje:

  • Hétfő: 7:00 – 17:00 óráig
  • Kedd: 8:00 – 18:00 óráig
  • Szerda: 8:00 – 20:00 óráig
  • Csütörtök: 8:00 – 18:00 óráig
  • Péntek: 8:00 – 16:00 óráig

A Kormányablak telefonszámai, ahol információt, tájékoztatást kérhetnek:

06 29 440 035 (központi szám)

06 29 795 240 (vállalkozás, vezetői engedély)

06 29 795 241 (hivatalból induló eljárások)

06 29 795 272 (személyi igazolvány, útlevél, parkolási ig., diákig.)

06 29 795 273 (kormányablakos ügyek)

06 29 795 274 (gépjármű)

06 29 795 275 (gépjármű, lakcím)

A Kormányablakban továbbítás céljából előterjeszthető beadványok (pl. csecsemőgondozási díj iránti kérelem, gyermekgondozási díj iránti kérelem, anyakönyvi kivonat kiállítása iránti kérelem, anyasági támogatásra való jogosultság megállapítása iránti kérelem) a kirendeltségeken (Sülysáp, Tápiószele, Tápiószentmárton) és az ügysegédeknél is beadhatók. Az ügysegédeknél beadható továbbá minden olyan ügyben a kérelem, amelyet a hatósági osztály intéz (pl. időskorúak járadéka, ápolási díj, egészségügyi szolgáltatásra jogosultság, aktívkorúak ellátásához kötődő ügyek, közgyógyellátási ügyek), valamint a hiánypótlások is teljesíthetők.  Tóalmás településen az ügysegéd minden héten hétfői napon 15:00 órától 16:30 óráig fogadja az ügyfeleket.

 

Tarnavölgyiné dr. Tényi Ágnes

Járási hivatalvezető

Ezt olvasta már?

Falumúzeumot nyitunk Tóalmáson

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás