A hivatal elérhetőségei

A Polgármesteri Hivatal elérhetőségei:

Címe: 2252. Tóalmás, Fő tér 1-3.
Telefon: +36 29 427 147, +36 29 426 001
Fax: +36 29 426 606

email:
polgarmester@toalmas.hu
jegyzo@toalmas.hu
titkarsag@toalmas.hu

 

A munkaidő beosztása az általános munkarend alapján:
Hétfő – csütörtök: 7.30 órától 16.30 óráig
Pénteken: 8.00 órától 12.00 óráig tart.

A Polgármester ügyfélfogadási ideje:
Hétfő: 13.00 – 16.00

A Jegyző ügyfélfogadási ideje:
Hétfő: 13.00 – 16.00

A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje:
Hétfő 13.00 – 16.30

Előzetes időpont egyeztetés ügytípusonként az alábbi elérhetőségeken lehetséges az ügyfelek várakozásának elkerülése érdekében:

Szabóné Herczeg Edit:
06 20/435-3231
29/ 426-001  104 mellék

  • anyakönyvezéssel kapcsolatos feladatok (halotti, születési, házassági kivonat, apai elismerő nyilatkozat)
  • házasságkötés bejelentése,
  • lakcím bejelentés, állampolgársági ügyek,
  • rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény
  • újszülött támogatások

Tóthné Erdélyi Csilla:
06 20/435-4606
29/ 426-001 104 mellék

  • települési támogatások (lakásfenntartási, gyógyszertámogatás, temetési segély)
  • hirdetmények kifüggesztése
  • köztemetés

Horváth Ildikó Julianna:
06 20/454-3997
29/ 426-001 107 mellék

  • adóigazgatási feladatok (gépjárműadó, iparűzési adó, kommunális adó),

Herczeg Tiborné:
06 20/454-3997
29/ 426-001 107 mellék

  • szennyvíz csatornahálózattal kapcsolatos ügyek,
  • adó- és értékbizonyítvány
  • méhek bejelentése
  • ipar és kereskedelmi tevékenység bejelentése
  • ebekkel kapcsolatos ügyek

Telefon:
29/ 426-001 106 mellék,
06 20/ 800-4008

  • pénzügyi igazgatás (Szekeres Annamária, Somodi Istvánné, Molnárné Törőcsik Mariann, Mohácsi Hajnalka)
  • humán erőforrás, közmunka, titkársági feladatok (Tóth Enikő)

Babicz Tamás
Telefon: 29/ 426-001 105 mellék (csak szerdai napokon!)

  • műszaki ügyintézés (járda építés, áteresz létesítés, közterületi burkolat létesítés, behajtási engedély, közterület foglalás) egyéb ügyintézés a Pest Megyei Kormányhivatal Építésügyi és Örökségvédelmi Főosztály Építésügyi Osztály 2. Nagykátai, Dózsa György út 2.
  • településképi vélemények

Mezeiné Kovács Margit jegyző
06 20/391-0912
29/ 426-001 103 mellék

  • panaszok, bejelentések (írásban vagy elektronikus úton nyújtható be; a panasz tartalmi követelményei: tárgya, a panasz indokainak, lényeges körülményeinek az ismertetése, konkrét kérés megjelölése, panasz tárgyát megalapozó dokumentum)

Az ügysegéd minden páros héten, hétfői napon érhető el a Hivatalban 14.00-tól 16.00-ig.

A munkaközi szünet (ebédidő) 12.00 órától 12.30 óráig tart, amikor az ügyfélfogadás szünetel.

 A pénztárból történő kifizetések időpontja kizárólag:
Hétfő 13:00 órától 16:00 óráig

Azonnali email küldéshez töltse ki az alábbi mezőket és kattintson a KÜLDÉS gombra:

Feladó neve (kötelező)

Feladó email címe (kötelező)

Feladó telefonszáma

Levél tárgya

Üzenet szövege