MVM elégedettségmérés tájékoztató

Tisztelt Ügyfelünk!

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (a továbbiakban: MEKH) az egyetemes szolgáltatói, valamint az elosztói engedélyesekkel együttműködve évről évre országos felhasználói elégedettségi felmérést készít.

Az idei évben a villamosenergiáról szóló 2007. évi LXXXVI. törvény 159. § (5) 4. pontja alapján a MEKH vonatkozó határozataiban elrendelt, a villamos energia egyetemes szolgáltatással és a villamosenergiaelosztással kapcsolatos felhasználói elégedettségi felmérésre kerül sor.

A felmérés keretében 2023. május és július hónapok között a kutatással megbízott Századvég Közéleti Tudásközpont Alapítvány munkatársai lakossági ügyfeleket keresnek fel otthonaikban és kérdeznek meg a villamos energia egyetemes szolgáltatással és/vagy villamosenergia-elosztással kapcsolatos elégedettségükről. A kutatás anonim és önkéntes, az ügyfelek kérdésekre adott válaszait a hatályos adatvédelmi rendeletnek megfelelően használjuk fel.

A kérdezőbiztosokkal szemben esetlegesen felmerülő bizalmatlanság megelőzése és munkájuk támogatása érdekében kérjük, hogy az önkormányzat kommunikációs csatornáin keresztül tájékoztassák a tisztelt lakosságot a felmérés indulásáról és céljáról.

Ügyfeleink a kutatással kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken tájékozódhatnak:

MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.
e-mail-cím: ugyfelszolgalat@mvm.hu
telefonszám: +36 1/20/30/70 474 9999

MVM Démász Áramhálózati Kft.
e-mail-cím: ugyfelszolgalat@mvm.hu
telefonszám: +36 1/20/30/70 474 9999

MVM Émász Áramhálózati Kft.
e-mail-cím: eloszto@mvmemaszhalozat.hu
telefonszám: +36 1/20/30/70 474 9999

Segítő közreműködését köszönjük!
MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.
MVM Démász Áramhálózati Kft.
MVM Émász Áramhálózati Kft.

Ezt olvasta már?

Tiszta rendezett porta pályázati felhívás

Tóalmás Község Önkormányzat pályázatot hirdet „Tiszta rendezett porta” címre A versenyben a település valamennyi ingatlana …

Vélemény, hozzászólás?