Vízdíj tájékoztató

Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Társaságunk, a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. az SAP vállalatirányítási rendszerre történő átállást követően a napokban megküldte a 2018. július, augusztus havi számlákat. Ezek kézhezvételét követően megnövekedett a telefonos ügyfélszolgálatunkra, a Call Centerre (+36 80 205-157) beérkező megkeresések száma, mely átmeneti túlterheltséget okoz rendszerünkben. Bár kollégáink folyamatosan Ügyfeleink rendelkezésére állnak, a fennakadások elkerülése érdekében arra kérjük Önöket, vegyék igénybe vízcenter oldalunkat (www.vizcenter.hu/trv), ahol várakozás nélküli ügyintézésre nyílik lehetőség.

Felhívjuk figyelmüket, hogy az ügyintézéshez szükséges Felhasználói azonosító szám megváltozott. Ez a számla első oldalán, a jobb oldali bekeretezett rész első sorában található.

Segítő együttműködésüket, türelmüket ezúton is köszönjük!

 

Szolnok, 2018. szeptember 27.

Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.

 

Ezt olvasta már?

Tóalmás község honlapja

Elmarad az ügyfélfogadás

Tisztelt Ügyfeleink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2024. 04. 10-én, szerdán délután az ügyfélfogadás technikai okok miatt …

Vélemény, hozzászólás?