Tájékoztatás a Tóalmási Polgármesteri Hivatal működéséről

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Tóalmási Polgármesteri Hivatalnál az államigazgatási feladatok ellátása folyamatos.  2020. március 16-tól – a koronavírus terjedésének lassítása érdekében a személyes ügyintézés előzetes időpont egyeztetés alapján történik, ügytípusonként az alábbiak szerint:

  • anyakönyvezéssel kapcsolatos feladatok (halotti, születési, házassági kivonat)
  • házasságkötés bejelentése,
  • lakcím bejelentés, állampolgársági ügyek,

Telefon: 29/ 426-001 104 mellék

Szabóné Herczeg Edit:06 20/435-3231

Tóthné Erdélyi Csilla: 06 20/435-4606

 

  • adóigazgatási feladatok (gépjárműadó, iparűzési adó, kommunális adó),
  • szennyvíz csatornázással kapcsolatos ügyek,

Telefon: 29/ 426-001 107 mellék

Horváth Ildikó Julianna: 06 20/454-3997

Herczeg Tiborné: 06 20/454-3997

 

  • pénzügyi igazgatás (Szekeres Annamária, Somodi Istvánné, Molnárné Törőcsik Mariann, Mohácsi Hajnalka)
  • közmunka (Tóth Enikő  )  

Telefon: 29/ 426-001  106 mellék,  06 20/ 800-4008

 

  • építési, műszaki ügyintézés ( csak szerdai napokon)

Babicz Tamás

Telefon: 29/ 426-001 105 mellék

Ezt olvasta már?

Koronavírus járványügyi tájékoztató – Kijárási korlátozás megszűnését követő döntések

Tóalmási Mesevár Óvoda és Konyha Az óvoda nyitása, a szülői igények felmérését követően, 2020. augusztus …

Vélemény, hozzászólás?